Wednesday, June 17, 2009

Happy Birthday Abang!


Assalamualaikum wrm wbt dearest family members.

Thought of posting a wish for abang's birthday...today UK time 00.43am (18th June 2009).

First of, Jazakillah hu khairan katheero Baba dan Umi kerana telah melahirkan seorang muslim yang soleh, daie yang berfikir, penyayang, berkepimpinan, penyabar, sumber menghibur hati etc (and the list goes on).

To abang, semoga Allah memberi keberkatan usia dan mengganjari setiap saat di dalam usia abang yang disalurkan untuk dakwah. Semoga Allah membuka pintu rezekiNya seluas-luasnya agar kita dapat jalankan tanggungjawab kita dengan lebih sempurna biiznillah. Semoga Allah memberikan kemudahan di dalam setiap urusan sekali gus mengurniakan kecemerlangan di dunia dan di akhirat kelak. Semoga dikurniakan ketabahan, kekuatan, kesabaran yang tinggi, kesejahteraan dan kebahagiaan yang tidak putus2 sehingga ke syurga Allah. Amin.


InshaAllah sabtu ni Abang akan jadi MC untuk Daurah Baitul Muslim di Birmingham. Semoga abang dapat jalankan tanggunjawab yang diberi dengan cemerlang.InshaAllah.

Melaporkan secara senyap2 dari meja seberang from abang (hehe)
Emi =)

3 comments:

kak ila said...

Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan Ismet Ulam Raja..ops! Abang Miqdad..
Allah selamatkan kamu!

Happy birthday Abg..Semoga terus tegar di jalan dakwah lillahi taala dan makin meningkat kualiti diri dan amal fardi seiring usia..

We are sad we cannot celebrate it with you but we are happy because we know you have someone special there to celebrate it with you..

We love you!

kerisisiah said...

Salam,
Bahagianya umi baca posting emi. Alhamdulillah.

Mudah2an segala kualiti yang baik itu akan sentiasa ditingatkan agar ianya benar-benar bermanafaat untuk kehidupan keluarga dan untuk dakwah.Didoakan agar terus istiqomah di atas jalan dakwah ini dengan bimbingan dan petunjuk Allah selalu. amin.

Umi dah msg ucapan dan doa utk abg tadi.

Semoga bertambahnya usia maka bertambahlah 'amal yang akan membawa kita ke syurga Allah. Amin, amin ya rabbal 'alamain.

ummi

nabihah said...

HAPPy birthday ayah dad
ade kek tak?