Tuesday, June 17, 2008

DAJJAL...

Salam, 
Abglong tertarik apabila ummi menyentuh tentang Dajjal ini. Abglong tertarik untuk berkongsi sesuatu tentang Dajjal ini.
Semasa Kontarn di JB baru ni, Dr Danial ada menyentuh tentang dajjal. Katanya, menurut satu hadis, Dajjal akan keluar apabila satu tasik di Israel akan kering. Menurut pakar, Tasik ini akan kering pada hujung tahun ini. Semoga Allah melindungi kita dari Dajjal ini. 
Ada beberapa pendapat tentang Dajjal ini. Ada yang berpendapat Dajjal akan keluar dalam bentuk sebuah makhluk yang digambarkan oleh Al-Quran dan Hadis (besar, dan bermata satu). Ada juga yang berpendapat Dajjal adalah manifestasi sebuah kekuasaan kerajaan. Suspek utama adalah Kerajaan Amerika yang ditunggangi oleh Zionist dan Neo-con. 
Sekadar perkongsian, ada usaha rahsia oleh kerajaan amerika untuk mencipta senjata baru. Senjata ini adalah jauh lebih dasyhat dari senjata nukleur. Projek ini dinamakan H.A.A.R.P. Kenapa lebih dasyat dari nukleur? Kerana dengan senjata ini, mereka boleh mengawal cuaca dunia! mereka boleh mencipta gempa bumi, kemarau, taufan dan macam macam lagi. Wallahualam, mungkin inilah dajjal yang sebenarnya. Sila lihat video dibawah. 






Abglong rasa kita sudah berada di ambang Dajjal!. Mungkin sebab itu pesanan-pesanan mengenai Dajjal telah disampaikan kepada kita semua. Harap topik ini dapat dikembangkan lagi oleh semua....

No comments: