Monday, June 4, 2007

Walimah Anim n Abg Ngah


Salam..

Proudly introducing the newest member of the family - Muaz Sayuti @ Abg Ngah

Alhamdulillah, on 25th May 2007, our family was blessed by Allah with the marriage of Tasnim with her spouse, Muaz. Kenduri diadakan pada 26 Mei 2007 dengan suasana penuh meriah dan mahabbah.

To Anim n Abg Ngah, semoga rumahtangga kalian sentiasa dipayungi rahmat Allah, dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah penyambung perjuangan Deenul Islam dan menjadi keluarga duat yang merupakan paksi kepada dakwah Islamiyyah walau di mana berada...Redha Allah di doakan buat Anim, Abg Ngah dan keluarga yang akan dibina...

To Abg Ngah, ahlan wa sahlan.. kami sekeluarga sangat mengalu-alukan kehadiran abg ngah..
Semoga kehadiran abg ngah akan menguatkan dan mengukuhkan lagi saf keluarga ini demi memperolehi mardhotillah...

-kak ila-

1 comment:

Anonymous said...

Salam,
umi sebenarnya frust sebab first comment tak masuk.terus hilang ilham.
Hari ni cubalah semula untuk semarakkan blog ni.
First and foremost umi ingin memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat Allah S.W.T di atas segala ni'mat dan rahmahNya ke atas kita semua. kenduri anim dan abg ngah dah selesai dgn baik dengan izin Allah jua.
Macam kak ila juga umi ingin ucapkan ahlan wasahlan kepada abg ngah. moga kehadiran abg ngah, seperti kata kak ila dapat mengukuhkan saff keluarga ini dalam mencari redho Allah. Semoga segala kelebihan yang ada di antara kita dapat dimanafaatkan untuk kebaikan yang lebih besar dan menjadi contoh terlebih dahulu di antara kita.
Khusus untuk anim dan abg ngah, harungilah kehidupan rumahtangga dengan penuh mawaddah dan rahmah .Always tolerate with each other, comunicate well and continously, sabar selalu dan sentiasa ikhlaskan diri untuk membina dan mengekalkan rumahtangga yang diredhoi Allah.
Tu dululah. nak gi tengok nasi dagang kat dapur,he he he.

wassalam,
ummi